פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



וילות עם בריכה לחופשת פסח

תוכן שיווקי: את חופשת הפסח הקרובה כבר לא תבלו דחוסים יחד בתוך סלון המשפחה הצפוף, השנה צפויה לכם חוויה של אירוח יוקרה מפנק. חופשה משפחתית במתחם וילה עם בריכה תהיה דרך נהדרת לקבל את חג החירות באווירה של חופש, נופש ובעיקר, זמן איכות משפחתי. / פנאי

אלו וילות עם בריכה מתאימות לחופשה באווירה מסורתית? 

חשוב לכם לקיים סדר פסח למשפחה בוילה? אין כל סיבה שלא תוכלו לעשות זאת, וילה עם בריכה היא הזדמנות נהדרת ליהנות ממתחם בריכה מפנק, חדרי שינה מרהיבים, שולחנות משחק, אמבטיות ג'קוזי חמות וגם, ארוחת חג משפחתית מסורתית. וילות נופש מציעות למשפחות מתחמי אירוח עם מטבחים מאובזרים, פינות אוכל חגיגיות, כלי הגשה, עמדות ברביקיו מאובזרות בחצר וגם, אפשרות להזמין שירותי קייטרינג או שף פרטי. רוב המושבים בצפון מפעילים גם בית כנסת, כדאי לברר מול בעל הוילה מראש האם בית הכנסת ממוקם במרחק הליכה.  

אטרקציות נופש בחופשת האביב 

את חופשת האביב בצפון, במרכז, בהרי ירושלים או באילת תרצו לבלות במתחמים ירוקים של שמש וטבע. אם בחרתם לשכור וילה עם בריכה תוכלו למקד את החופשה בבילוי סביב הבריכה, הג'קוזי ושאר מתקני הנופש של הוילה. אך לא כדאי יהיה לוותר על ההזדמנות לחזות בפריחה של האביב, בנדידת הציפורים, במרחבי הטבע הירוקים ובשמיים הכחולים.  
אטרקציות מומלצות לחופשת האביב: טיולי ג'יפים, רכיבת אופניים בשטח, רכיבת סוסים, בילוי בפארק המעיינות, פיקניקים משפחתיים עם ארוחת בוקר ישראלית. 

מתכונים כשרים לפסח שאפשר להכין בקלי קלות 

חג פסח שמח הוא בראש ובראשונה חג עם הרבה אוכל טוב. לכל משפחה ישנם כמה מתכונים מסורתיים המלווים אותה מזה עשרות שנים, גם אם יצאתם לבלות את החופשה הזו בוילה יוקרתית אין משמעות הדבר כי עליכם לוותר על המאכלים המסורתיים. וילות עם בריכה מציעות היום גם מטבחים מאובזרים עם מקרר גדול בו תוכלו לאחסן אוכל מוכן וכיריים לחימום האוכל. ארוחות כשרות לפסח נרכיב עם מרק עשיר בכדורי קניידלעך, ארוחות ברביקיו עם תפוחי אדמה של מדורה, עוגות אגוזים או מוס שוקולד ללא קמח, מאכלי דגים, חטיפי תמרים בסגנון חרוסת מתוקה וגם, מגשים גדולים של פירות אביב מתוקים המוגשים לצד הבריכה.  

הכנות דרושות לקראת החופשה 

אם בחרתם לבלות את ערב החג ואת החופשה בוילה עם בריכה אין כל צורך בהכנות רבות, אך בכל זאת ישנם כמה דגשים. ראשית, חשוב יהיה לבחור וילות עם בריכה מחוממת, בחודשי האביב מזג האוויר עדיין קריר בשעות אחר הצהריים והערב. המלצה נוספת תהיה סקירת אפשרויות הבישול במטבח של הוילה, חשוב יהיה לברר מול בעל הוילה אלו מכשירי חשמל כולל המטבח? האם ישנם מספיק כלי אוכל וכלי הגשה? האם פינת הברביקיו מאובזרת גם בכלים ופחמים? אם תרצו לתאם הזמנה של אוכל מוכן, קנייה של בשר לארוחת ברביקיו או שף פרטי, יש לתאם ולברר את הפרטים הדרושים מראש מול בעל הוילה.

תגובות לכתבה