פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



וילות בצפון למשפחות – חלום של נופש

וילות בצפון למשפחות – חלום של נופש / פנאי

המאושרות מאושרות בצורה דומה, אך המשפחות האומללות – כל אחת בדרכה. אך ככל שזה נוגע לנופש, מדובר בתהליך שתמיד תורם לקבוצת אנשים שמתגוררים ביחד ומאפשר להם להכיר אחד את השני טוב יותר ולהשקיע זמן ומאמץ ביצירת קשר חזק יותר בניהם. וילות בצפון למשפחות מהוות דרך מופלאה להשיג את המטרה הזאת, משום שמצד אחד הן מעניקות תחושה של שינוי אווירה, כיף והנאה, אך מצד שני זה נעשה במשותף, בצורה שבה החוויה אכן אחת לכולם ומאפשרת ליצור זיכרונות נעימים. זה מהווה אחת הסיבות לכך שהשכרת וילות נהפך לנופש הלאומי של ישראל, האופציה האהובה על רוב האנשים, בשל האפשרויות הרבות שלה, המחירים הנוחים וההזדמנויות המשתלמות. 

מה צריך לדעת על וילות בצפון למשפחות לפני שמזמינים? 

השם וילות בצפון למשפחות הינו כללי ביותר, ובתוכו ניתן למצוא אפשרויות שמתאימות כל אחת למקרה שונה, כגון למשפחות בנות מספר שונה של נפשות (יש הבדל משמעותי בין משפחה עם ילד אחד בלבד לבין משפחה עם חמישה ילדים), תחומי עניין שונים, הבילויים הקודמים שמהם המשפחה נהנתה כולה ביחד, ועוד. לכן, חשוב מאוד לדעת בדיוק מה הצרכים של המשפחה ועל פי כך לחפש וילות בצפון למשפחות לנופש מושלם שיקרב לבבות וישאר חרוט בזיכרון כתקופה יפה אותה בילתה כל המשפחה יחדיו. בין הסוגים השונים של וילות המתאימות למשפחות שונות ולצרכים משתנים ניתן למצוא: מספר חדרים, הציוד במטבח, האם יש או אין בריכה, ג'קוזי, סאונה, האם יש פלאזמה גדולה ומערכת סטיריאו, ועוד ועוד. על מנת לבחור את האופציה שהכי תתאים, יש לתאם ציפיות מול כל בני המשפחה ולחפש את ההצעה המתאימה ביותר. 

ילדים וכיצד לבדר אותם במסגרת וילות בצפון למשפחות? 

אנשים רבים דואגים לכך שילדים לא ימצאו עניין בשהות בוילה, אך בפועל מדובר בטעות. חשבו לעצמכם עד כמה ענקי ייראה הבית הזה לעומת מה שהילדים רגילים (בעיקר אם אתם מתגוררים בדירה)? הבית עצמו יהווה אטרקציה שתעסיק אותם שעות ארוכות, לרוץ בין כל החדרים, למצוא דברים מעניינים וחבויים, בזמן שההורים יכולים ליהנות מקצת זמן של שקט, או צפייה בטלוויזיה. בנוסף, וילות בצפון למשפחות יכולות לכלול מגוון אטרקציות המתאימות לילדים ומבוגרים כאחד. לדוגמא, קונסולות של אקס בוקס או סוני פלייסטיישן זוהי כבר אטרקציה מעניינת, גם אם יש בבית, משום שאפשר לחבר לפלאזמות גדולות יותר, או לשחק במשחקים שאין בבית, ובאופן כללי, האווירה השונה מהווה אטרקציה בפני עצמה עבור רוב האנשים, גדולים וקטנים כאחד. 

יוצאים או נשארים? 

דילמה נוספת של הורים הבוחרים בנופש במסגרת וילות בצפון למשפחות היא האם לצאת מהבית, או להישאר כל הזמן בוילה? בפועל, ניתן לבחור בשתי האופציות – יום בבית, יום בחוץ, או לפעול בהתאם לתחומי העניין ורמת האנרגיות שיש להורים ולילדים. לפעמים גם הילדים מעוניינים להיות במקום אחד, בעיקר אם יש חצר שבה אפשר לשחק וליהנות מהאוויר הצח הנעים של צפון הארץ. היתרון של הוילה היא שיש בה כל כך הרבה מה לעשות, שלא תמיד צריך לצאת. וגם אם כן, צפון הארץ מלא באטרקציות אינספור הנוגעות למגוון תחומים, כך שתמיד אפשר למצוא את הבילוי המרתק ביותר שיאפשר לכם לנוח גם מחוץ לבית, ללא כל קושי או בעיה. לא תמיד אפילו צריך לתכנן את כל התנהלות הנופש מראש, בהחלט אפשר "ללכת עם הזרם" וליהנות ממה שיש בכל רגע נתון.

תגובות לכתבה