פנאי - פורטל התיירות של הגליל עליון

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



מרכז כנסים ואירועים

במלון חוף התמרים בעכו

מרכז כנסים הגדול בצפון, המשתרע על כ-2,000 מ"ר ומכיל כ-11 אולמות בגדלים שונים.המרכז הוא חלק ממלון חוף התמרים, ולכן מתאים גם לכנסים שנמשכים מספר ימים.

אידיאלי לכנסים

כאמור, מרכז הכנסים במלון חוף התמרים הוא הגדול בצפון. הוא משתרע על כ-2,000 מ"ר ומכיל כ-11 אולמות בגדלים שונים למטרת פגישות, דיונים, סדנאות וציון אירועים חגיגיים מיוחדים. הדגש הוא על אווירה אינטימית ואוכל משובח. האולמות מצוידים בכלל האביזרים הדרושים לצורך קיום המפגש המתוכנן, השירות הוא אישי ואדיב מרגע חתימת האירוע ועד לסיומו המוצלח.

נפלא לשמחות ואירועים

בחודש אפריל 2006 הסתיים חידוש אולם האירועים המפואר – אולם התמרים. תשומת לב מיוחדת הוקדשה למערכת הגברה ותאורה מהמשוכללות בעולם, מסכי פלאזמה ומסכי ענק להקרנה באולם עצמו בשידור חי. 
באולם חודש הציוד והתפאורה בכללותה – דבר שהביא לשינוי פני האולם כמעט ללא הכר. 
המיקום של האולם, בסמוך לחוף הים, נוצל בצורה מדהימה על ידי בניית מרפסת עץ המשקיפה לים ומקבלת את הבריזה הנעימה המגיעה היישר ממנו. כל שנותר לכם הוא פשוט להגיע וליהנות.

קלאסי לנופשים

המלון הוא בעל 125 חדרים מחודשים בעיצוב מרהיב ומודרני המותאם לשנות האלפיים, עם נוף מרהיב לים, לעיר עכו הציורית, למפרץ חיפה ולהר הכרמל. 
מיקום המלון יוצא דופן בשל היותו נקודת המוצא לחופשה האידאלית שלכם: 
אוהבי הטיולים ייצאו מכאן לטיולי אופניים, סוסים, ג'יפים וטרקטרונים – לגליל המערבי, לגליל העליון ולהר הכרמל. 
אוהבי השלווה יהנו כאן מרחש הגלים הנשברים אל החוף, ממועדון הבריאות המפנק ומעיצוב החדרים הקלאסי. 
אוהבי ה"אקשן" ייהנו ממגוון פעילויות: ריקודים והופעות אומנים, פעילות מאורגנת של צוות הבידור ושפע מתקני ספורט אטרקטיביים הנמצאים בשטח המלון. 
אניני הטעם ימצאו כאן את החוויה הקולינרית שלה חיכו, בשילוב יוצא דופן של אסתטיקה וטעם מגוון.
יישוב: עכו
טלפונים: 04-9877799
מייל:
צור קשר
לאתר המלא 
חזרה לרשימה