ppage!
פנאי מי אנחנו

פנאי - פורטל התיירות של הגליל עליון

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



ברוכים הבאים לגליל המערבי


תנשמו עמוק, הורידו הילוך, קחו את הזמן. ברוכים הבאים לגליל המערבי. לא, אין צורך לבלוע. קחו את הגליל בטעימות קטנות, ואם פספסתם משהו – לא נורא. אתם ממילא מגיעים שוב בקרוב.  
הגליל המערבי הוא המון נוף, שהעין איננה שבעה ממנו לעולם. נוף של טבע, ים, הרים, כפרים, סמטאות, נחלים, נקרות, עתיקות, חקלאות ועוד ועוד. הגליל הוא גם אוכל. סיפרו לכם ש"אין דבר כזה מטבח ישראלי?". אז סיפרו. אנחנו מבטיחים לכם שהמושג "אוכל גלילי" הוא לגמרי ממשי, בדרך כלל טעים, וכולל מאכלים פשוטים וזולים ומעדני גורמה לאנינים. 
אבל הגליל הוא בעיקר אנשים. בכל הצבעים, מכל הדתות, עם מגוון עיסוקים והשקפות עולם. אין זה משנה כיצד בחרתם לבלות, ההמלצה שלנו היא לנסות להכיר את אנשי המקום. רובם מסבירי פנים ושמחים לארח, לפתוח צוהר ולעתים אפילו דלת. 
אתר האינטרנט "פנאי - פורטל התיירות של הגליל המערבי" מופעל על ידי חברת "אשכול מדיה בע"מ". האתר מציג בפניכם מגוון של אפשרויות בילוי, אכילה, טיול, נופש וחוויה, כשאלו משולבים בדרך כלל במפגש עם אנשי הגליל המערבי. השתדלנו לקחת אתכם גם אל הפינות הפחות מוכרות של האזור, וכפי שתיווכחו מהגלישה באתר המבחר הוא עשיר ומגוון וכולל הצעות ל"קפיצות של 10 דקות" ועד לאפשרויות בילוי של יום שלם. 
הכתבות שבאתר נכתבו על ידי עיתונאים מקצועיים, מורי דרך ואחרים. ההמלצות חתומות, ותמיד עומד מאחוריהן אדם אמין המוכר למערכת האתר. גם אתם, הגולשים, יכולים להוסיף המלצה (וגם ביקורת) באמצעות הקלקה על "המלצות גולשים".  
 
אם אתם זקוקים לעוד מידע, או יש לכם שאלה, עורכי האתר ישמחו לקבל מכם צלצול או מייל (הקליקו ל"צרו קשר"). גם אנחנו, מצידנו, נשמח לקבל מידע נוסף אודות מקומות טובים, אנשים יפים ואפשרויות בילוי מהנות. גם הצעות לשיפור וביקורת על האתר יתקבלו ברצון.  
ובכל מקרה, בילוי נעים! 
צוות "פנאי גליל מערבי" 
 
© כל הזכויות שמורות לאשכול מדיה בע"מ 
 
מנכ"ל: ניר שילה 
עורך תוכן: אייל כץ 
עיצוב: אדם שול 
הקמה ותחזוקה: שי כהן, גלסופט הנדסת תוכנה בע"מ 
 
לדף צור קשר