פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



צעדת היל"ה בגליל השמינית

צעדת היל"ה להגברת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד תתקיים ביום שישי 24 באוקטובר 2008 בעיר כרמיאל בשעה 08:30 בבוקר (התכנסות). בואו לחזק את הנשים שמתמודדות עם המחלה ונשים שניצחו את המחלה / אתר פנאי

צעדת היל"ה בגליל השמינית תתמקד השנה בחיזוק הנשים המתמודדות עם המחלה ומשפחותיהן וחיזוק נשים שניצחו את המחלה. בימים אלה מתארגנות עשרות קבוצות מרחבי הארץ אשר כל אחת מהן באה לחזק באופן אישי חברה , אמא, מורה, או דמות קרובה אשר מתמודדת בימים אלה עם סרטן השד.  
 
"הבנו את העוצמה והכח שבתמיכה ציבורית רחבה אחרי שבצעדה הקודמת הגיעה מורה חולה בסרטן השד , מבית ספר יסודי עם כל הכתה וההורים של התלמידים. היה בזה המון כח, אהבה ורגש שמילא את כולנו ובעיקר את הנשים החולות והמשפחות" אומרת גילה אלבאום מנכ"לית הצעדה. 
 
 
פורום הנשים כרמיאל, משגב, פיטסבורג והאגודה למלחמה בסרטן מקיימים את צעדת היל"ה בגליל זו הפעם השמינית. מטרת הצעדה הגברת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. הצעדה מתמקדת בצעידה ברחבי העיר כרמיאל, ביום שישי בבוקר, במטרה שיראו ויפנימו את החשיבות של המודעות, הבדיקות והגילוי המוקדם.  
הפורום מפעיל בהתנדבות מרכז טיפולים קוסמטיים לנשים חולות מהגליל .  
השנה , הושם דגש על פעילות משותפת עם נשים ערביות. "המחלה חוצה תרבויות ודת. צריך לייצר פתיחות והדברות על המחלה כך שנשים צעירות לא יתביישו לגשת לבדיקה אינטימית . זה צריך להפוך לחלק מהשגרה שלנו ללכת ולהבדק. יש כאן עניין תרבותי ועניין של מודעות . פורום הנשים לקח על עצמו לעורר מודעות בקרב כל שכבות האוכלוסייה". הוסיפה טלי עומר, מתנדבת בפורום הנשים.  
בצעדה שלושה מסלולים בדרגות קושי שונות. הצעדה מתאימה למשפחות, קבוצות ויחידים. 
בצעדה יחולקו צמידי סיליקון ורודים ומטריות לבנות. בסוף הצעדה יתקיים הפנינג .  
חברות , חברים וקרובים לנשים חולות ולנשים שהתגברו על המחלה שמעוניינים להתארגן ולצעוד ביחד לחיזוק האישה , נשמח לעזור בארגון הקבוצה.  
יום שישי 24 באוקטובר 2008 בעיר כרמיאל בשעה 08:30 בבוקר (התכנסות). 
 
www.hilabagalil.org.il 
 
פרטים נוספים: 
הדס דושי , מארגנת קבוצות , 046514815 
דליה בודינגר , 0505402240

תגובות לכתבה