פנאי - פורטל התיירות של הגליל מערבי

כניסה ללקוחות
צימרים ובתי מלון מסעדות ואירוח אטרקציות ואתרים טיפולים וספא טיולים ומדריכים תרבות ואומנות שופינג ומתנות לקבוצות וארגונים

כדאי לכם



פסטיבל דוקאביב גליל 2013

דוקאביב גליל מציין שנה חמישית - 30 סרטים דוקומנטריים ושורה מגוונת של אירועים, מופעים סדנאות ומפגשים. / דוקאביב

פסטיבל "דוקאביב גליל" יתקיים זו השנה החמישית במעלות תרשיחא בתאריכים 12-16 בנובמבר 2013.  

 
הפסטיבל ימשך חמישה ימים, ולראשונה הוא יגלוש השנה גם אל סוף השבוע. ההקרנות יתקיימו בהיכל לתרבות ואמנות הבמה, במתנ"ס גראס ובמרכז לאמנויות וגלריה ע"ש אפטר ברר. 
 
מה בתוכנית? 
"המקוללים" סדרה חדשה מבית היוצר חגי לוי (בטיפול) משדכת בין בדיון למציאות ומציגה דיוקנאות מרתקים של אנשי תרבות ישראליים שהעזו ללכת נגד הזרם המרכזי. סיפור חייהם הקיצוני והשערורייתי של היוצרים האלו – הסופר והמשורר פנחס שדה, הפילוסוף משה קרוי, המשוררת יונה וולך והציירת אביבה אורי – משמש לבחינת מיתוס האמן, ולבחינת שאלות הנוגעות למחיר שאנחנו מוכנים – או לא – לשלם עבור האמת היצירתית שלנו.  
 
כנפיים – סדנת הקולנוע בהנחייתם של יעל קיפר ורונן זרצקי - מציגה יבול עשיר ומרגש של סרטים על ומאת תושבי מעלות תרשיחא והסביבה.  
 
 
הצגה ראשונה היא מסגרת חדשה בפסטיבל המוקדשת להצגתן של יצירות המצויות בהליך עבודה. 
חמישה יוצרים נועו להציג את עבודתם: תומר הימן יציג את "מר גאגא" העוסק באוהד נהרין, אבידע לבני יציג סרט בהכנה על מסע ההופעות של כוורת, אייל שגיא ביזאווי על "סרט ערבית" משבצת השידור המיתולוגית של הערוץ הראשון, מויש גולדברג (אסי דיין) עם פרויקט חדש על הסנגוריה הציבורית, ויאיר קידר על אנימציה קולנוע ושירה בפרויקט העברים שהוא יוצר. 
 
סדנאות ופעילות לילדים ולכל המשפחה – במהלך הפסטיבל, בשעות הבוקר, יתקיימו הקרנות משותפות לתלמידי בתי הספר היהודים והערבים במעלות תרשיחא. כמו כן יתקיימו סדנאות המעניקות לילידים טעימה מתחומי יצירה קולנועיים שונים. בסדנת הפעלולים ישתתפו הילדים בצילומי סרטון קצר ויתנסו במעבר דרך קירות, היעלמות, צמיחה והתכווצות. בסדנת הדיבוב שתתקיים בשיתוף עם אולפני אלרום יבחר אחד מבין המשתתפים לדבב סרט אמיתי. תכנית הפסטיבל כוללת השנה לראשונה גם טיולים מודרכים בסביבה. ביום שישי יתקיים טיול בהדרכתו של אמנון גופר ויציג את מעלות תרשיחא והסיפורים שביניהם, בשבת יתקיים סיור בכנסיות, הסמטאות של מעליא ותרשיחא שם נגלה גלידה, ערק, חומוס, ושוק מקומי ססגוני.  
לפרטים אודות תכנית הפסטיבל המלאה כנסו לאתר הפסטיבל:  
www.docaviv.co.il 
טלפון לבירורים ורכישת כרטיסים 04-9573050

תגובות לכתבה